Top

Tevredenheidsgarantie


Sinds 13 juni 2014 heeft u in alle webwinkels recht op een bedenktijd van 14 dagen. Niet bij Qua Vita. U krijgt bij ons een bedenktijd van een heel jaar bij aanschaf van een grote leidingvitaliser en drie maanden bij aanschaf van een kleine vitaliser. We willen toch allebei tevreden zijn?!

U hoeft als u de vitaliser wilt terugsturen ook geen "modelformulier" in te vullen; u stuurt gewoon een mailtje of doet een telefoontje en we regelen het netjes.

Wij leveren eerlijke producten aan eerlijke klanten, eigenlijk heel normaal en zonder
vervelende procedures.

Qua Vita is aangesloten bij de Stichting Webwinkelkeur, die erop let dat wij ons aan de consumentenwetgeving en algemene kwaliteitsregels houden. Per 15 februari 2016 is er nieuwe Europese wetgeving, die het mogelijk maakt ook klachten op Europees niveau aan te melden. Daarvoor is de volgende tekst:


We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@jouwwebwinkel.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Naar homepage